Bela

Shadow by Rook Floro
Shadow

Ko sem včeraj stopila na svoje sanje, mi iz razrezanih stopal ni pritekla kri temveč sladkobna pena, pomešana z delci prahu. Svet je izgubil svojo večerno zaveso in kot razgaljen ponujal svoje grehe in vrline. Barve so se mešale med sabo in me vabile v svoje globine: temno rdeča, črna, vijoličasta, morsko zelena in ogabno rumena so ponujala svoja opustela telesa in raztrgane duše. In ko sem že hotela seči po eni in v njej potopiti svojo bolečino, je sonce nenadoma ugasnilo in med prsti mi je ostala le lepljiva pena. Ponesla sem roko k ustom in obliznila prst. Čudno. Pena ni imela okusa, le ustnice so me zapekle od nenadnega ugodja. Pekoča bolečina pa ni ostala le na pomodrelih ustnicah, preselila se je med niti možgan in tam ostala. Divjala je med mislimi in motila razumno mišljenje. 

Tisti dan nisem kupila žemelj in marmelade, temveč veliko sočno jabolko in velik bel prt, s katerim so me naslednji dan pokrili, jabolko pa pozabili na mizi. Tako sem se združila s tistim, kar sem najbolj ljubila in sovražila: bolečino, sanjami in smrtjo. In prav nihče se ni čudil, ko je naslednji dan rdeče sočno jabolko zgnilo in na mizi je ostala le sladkobna pena pomešana z delci prahu.

Sculpture: Shadow bz Rook Floro

Leave a Reply

